Erdoğan; Bu Atmosfer Mutlaka Ligde Kalmalı

Maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında Olin Edirne koçu Cem Akdağ “Geçtiğimiz haftanın moral bozukluğu ile başladık. Türk Telekom’un oldukça güçlü bir kadrosu var ve çok yüksek bir yüzdeyle atış yaptılar. Tabii moralimiz bozuldu. Sezon sonu yaklaştıkça, fiziksel ve mental yoğunluklar had safhaya varmış durumda. Şimdi bizim için 2 hafta sonra çok önemli Konya Selçuk maçı var ve bütün planlarımızı bu maçı kazanmak üzerine yaptık. Pazartesi gününden itibaren önce Banvit sonra da Konya maçı için hazırlıklarımıza başlayacağız” dedi. “Son maçları neden kaybediyorsunuz” sorusuna da “Dediğim gibi yaşları ileri ve tecrübeli oyuncularımız oldukları için mem fiziksel hem de mental yorgunlukları var. Biliyorsunuz bizim takımımızda  3 yabancı var. Bütün takımlar kadrolarında değişiklikler ve takviyeler yaptılar, oyuncular aldılar. Telekom takımı en son NBA’den Harris’i getirdi. Ama bizin sezon başından beri aynı mücadelemizi veriyoruz ve şu anda da puan durumu olarak kötü bir vaziyette değiliz. Ama dediğim gibi hem mental hem de fiziksel olarak çok yorgunluk başladı. İnşallah bundan sonraki maçlar istediğimiz şekilde gelişir ve ligde kalmayı başarırız” diye yanıt verdi.

Türk Telekom koçu Ertuğrul Erdoğan ise “ Öncelikle, buraya bu kadar kolay galibiyet alacağımızı düşünerek gelmedim. Çünkü Edirne takımı son 4 sezona baktığımızda burada hep zorlu bir rakip oldu. Herşeyden önce Olin Edirne takımının ve tribünü dolduran böylesi bir taraftar kitlesinin, böylesi keyifli bir atmosferin Beko Basketbol Ligi’nde devam etmesi benim en büyük arzum. Çünkü nezaman buraya gelsek hep dolu ve keyifli bir atmosferde basketbol oynama şansı buluyoruz. Dediğim gibi çok kolay bir galibiyet beklemiyordum ama buraya 4 maçtır kazanarak ve özgüvenle geldik. Bugün benim beklemediğim yüksek şut yüzdeleri yakaladık. Son haftalarda rakibi hep 62-65 sınırında tutuyoruz, bugün de böyle oldu. Dolayısıyla bizim açımızdan kazanılması gereken bir maç kazandık. Kalan maçlarımızda kazanarak sezon boyunca ortaya koyduğumuz inişli, çıkışlı kötü fotoğrafı düzeltmek istiyoruz. Bu anlamda da kalan 4 mça bizim için önemli hale geldi. Ümit ediyorum Olin Edirne takımı seon ortasındaki form grafiğini yakalar, çünkü düşüşte olduğu kesin. Umarım bir atak yaparlar ve ligde kalmayı başarırlar. Dediğim gibi isteğim Olin Edirne takımının ligde kalması ve bu atmosferin devam etmesi” dedi.

Sosyal Ağlarda Paylaş

Share to Google Plus

Comments are closed.